Sabtu, 18 Februari 2012

LAGI PROGRAM NAJIB DI PERAK


Semalam program bersama Perdana Menteri di Felcra Seberang Perak.Dato' Seri Najib telah hadir bertemu dengan hamba rakyat.sepertimana yg tertulis dalam templet yg tertulis diatas ini ada saguhati diberikan kepada peserta yg hadir,sejumlah RM20 ringgit.

Pelbagai bentuk saguhati berupa wang ringgit telah di beri kepada rakyat,dari BR1M yg kini ramai yg dapat RM500 sehinggalah saguhati yg diberi kepada mereka-mereka yg hadir ke program anjuran UMNO/BN.Itu sebab rakyat sudah tahu,bila pergi ke programUMNO mesti dapat duit...

Apakah misi Najib sehingga kerap kali datang ke Perak?,selepas Program di Parit Buntar,Jamuan tahun baru cina baru-baru ini di Sitiawan dan semalam di Felcra Seberang Perak dan selepas ini dimana pula Najib nk buat program.

Misi menawan Perak telah pun berjaya walaupun terpaksa membeli Wakil Rakyat pembangkang dan melanggar undang-undang akan tetapi mungkin ada agenda mereka yg tersembunyi,kita lihat sahaja sejauh mana kebekesanan program-program mereka terhadap sokongan rakyat yg semakin banyak mereka anjurkan kini.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan