Jumaat, 2 Disember 2011

UMNO DARI DULU, KINI DAN SELAMANYA TERUS MENUNGKIT-UNGKIT "JASA" MEREKA

UMNO terus menampakkan tembelang mereka di dalam perhimpunan parti haram mereka yang penuh dndam kesumat tersebut. Dalam usaha mereka mahu menyekat kemaraan Pakatan Rakyat ke Putera Jaya, pimpinan mereka terus mengungkit-ungkit rakyat yang menentang kerakusan dan kebobrokan mereka sebagai orang yang tidak mengenang budi!
Semalam mereka telah menuding jari kepada Menteri Besar Selangor, Tan Seri Khalid Ibrahim sebagai orang yang telah berjaya hasil daripada perjuangan UMNO, kemudian mereka menuding jari kepada Timbalan Presiden PAS, Haji Mohammad Sabu pula sebagai orang yang tidak mengenang  jasa UMNO.
Sebelum ini mereka juga mengungkit kejayaan Dato' Seri Mohammad Nizar dalam kerjayanya sebagai seorang yang tidak berterima kasih kepada UMNO, kerana dengan UMNOlah beliau berjaya dalam hidup, tetapi selepas berjaya Nizar menjadi penentang UMNO pula!
Inilah dia pemimpin-pemimpin UMNO yang tidak lansung percaya dengan kekuasaan Allah! Apakah dengan menungkit-ungkit "jasa" mereka itu menunjukkan mereka adalah orang yang berjuang secara jujur?? Atau apa??
Memangle bagi seorang yang telah tua, yang penuh dengan dosa-dosa yang terpaksa dipikul kerana kezaliman mereka kepada semua rakyat Malaysia, Allah akan menjadikan mereka nyanyuk, tak tahu hujung pangkal yang dibicarakan, tidak tahu bahawa tanpa UMNO, Malaysia lagi aman, dan orang Melayu lagi terus terbela.

3 ulasan:

  1. Usah le dihiraukan serangan UMNO tu, macam gigitan nyamuk diwaktu senja aje,, teruskan beri penerangan kepada rakyat, jagan biarkan UMNO terus mendidik rakyat ni denganbudaya maki hamun dan takbur!!!!

    BalasPadam
  2. sebut umno, terbayangkan lembu..

    BalasPadam
  3. Umno bukan lembu tapi gunakan otaknya aje kut

    BalasPadam