Isnin, 5 Mac 2012

Ceramah Dato' Seri Anwar Ibrahim di Telok Bakong

Semalam Dato' Seri Anwar Ibrahim telah hadir ke Kampong Teluk Bakong,Lambor Kanan dalam sesi ceramah isu semasa anjuran PKR Cabang Parit.Kehadiran yg begitu ramai pertanda rakyat masih menerima DSAI walaupun pelbagai fitnah dan kutukan dari parti pemerintah sekarang ini.



Majlis berlangsung dengan aman tanpa ada sebarang kekecohan,walaupun dari awal lagi ada desas desus menyatakan akan belaku kekecohan sepertimana belaku di Melaka dan Jalan Kebun Klang baru-baru ini dalam majlis ceramah yg dianjurkan oleh Pakatan Rakyat (PR).

Walaubagaimanapun pada sebelah pagi sebelum berlangsung ceramah DSAI,PKR cabang Parit telah dapat tahu ada banner yg telah di letakkan oleh pihak yg tidak bertangungjawab,banner-banner itu telah di ambil dan di buatkan sebagai bukti.Pada sebelah petangnya AMK Cabang Parit telah membuat laporan Polis diatas kewujudan banner-banner yg berunsur hasutan dan fitnah terhadap DSAI. 



Ini adalah diantara banner yg telah di ambil untuk dijadikan bukti sebelum dibuat laporan polis petang semalam.Contohnya "PELIWAT WAJAR DITOLAK",kes liwat DSAI telah semua tahu yg DSAI tidak bersalah,tetapi pihak ini masih nk membuat tuduhan dan mengaibkan DSAI dengan kes liwat ini.

Tahniah dan terima kasih kepada pertugas-pertugas yg menjalankan tugas dari pagi hingga malam bagi memastikan perjalanan majlis ceramah DSAI berjalan dengan lancar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan