Selasa, 15 Mei 2012

Sudah Hampirkah PRU ke 13 ?

PRU ke 13 kenapa masih menjadi tanda tanya dan seakan-akan tidak akan belaku dalam masa terdekat ini.Memang kita lihat kempen dari UMNO dan sekutu-sekutunya heboh didalam kaca TV dan radio seperti sudah terbubar parlimen tapi masih lagi belum bubar,apakah najib tidak berani nak bubarkan atau nak tunggu tempoh parlimen tamat?.

Ntah ler kome,rasanya najib masih lagi nak peram parlimen kita ni sampai cukup masaknya,akibat dari bersih 3.0 adalah faktor najib makin jauhkan lagi tempoh untuk bubar parlimen,tapi jika awal pun tak apa sebab sudah bersedia untuk menghadapi PRU ke 13 ini.


Seandainya UMNO dan BN tumbang dalam PRU kali ini apakah akan terjadi kepada mereka agaknya..?,kalu nak tengok,kita tumbangkanlah mereka pada pilihanraya ini untuk dapat tahu lebih lanjut.Mari kita tengok nanti....


Perhimpunan ulangtahun UMNO telah pun berlangsung baru-baru ini,kehadiran kata TV pro mereka dalam 100 ribu lebih,tapi ntah ler rasanya tak sampai sebab stadium bukit jalil hanya boleh memuatkan 80 ribu lebih aje dan dilihat sendiri banyak bangku kosong,ntah ler yop,yong..........











Bersih 3.0 telah pun diadakan tapi nampaknya tidak apa-apa tindakkan dari SPR,yg heboh sekarang ini dakwa terhadap Ambiga dan pihak yg terlibat dalam Bersih 3.0.,nampak benor resah gelisah UMNO dan sekutunya,sampai permohonan dari Bersih tidak ada tindakkan,maka akan datang Bersih 4.0 akan berlansung pula..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan