Jumaat, 19 Ogos 2011

PENGARUH ISRAEL DI MALAYSIA

Kerajaan UMNO/BN mengakui menggunakan perkhidmatan ApcoWorldwide yg didalangi pemimpin Israel-Zionis.Bayaran untuk Firma Perunding tersebut adalah 77 juta setahun.

 Beberapa blogger telah mendedahkan,sebuah syarikat yg menggunakan kepakaran Yahudi Israel ke dalam Pentadbiran Bank Negara Malaysia (BNM).Seorang kakitangan sebagai pengarah untuk malakukan huru hara dan penganiyaan terhadap kakitangan BNM.Syarikat tersebut berpangkalan di Philadelphia,Amerika Syarikat.
Blogger juga telai mempertikai BNM yg mengeluarkan syiling yg mengandungi unsur corak "satar of david" (lambang 6 bintang)simbol Israel-Zionis.Corak itu mengantikan lambang bulan dan bintang pada syiling lama sedangkan ia simbol Islam di Malaysia.Is terpapar pada syiling baru 10 sen.


Syarikat Asiasoft Malaysia terlibat dalam menaik taraf sistem komunikasi sistem analog Bukit Aman Digital.Syarikat tersebut menperolehi subkontrak pada 2008 dengan nama APCO 425.Dua pemegang saham syarikat itu ialah B System Sdn. Bhd. dan Asiasoft PLC yg didaftar di Singapura,dikuasai oleh Asiasoft Global PLC yg berpangkalan di Israel.

PDRM gunakanister Israel yg mengandungi gas CS atau nama saintifiknya Chforobenzalmalononitrile yg boleh menyebabkan kecederaan mata,paru-paru dan penyakit kulit.Kanister itu tertera nama Federal Laboratories,pembekal utama gas pemedih mata kepada askar Israel bagi memerangi rakyat Palestin.
Blogger tempatan mendedahkan penjualan kurta jenama Jordan River yg diimport dari Jordan tetapi dihasilkan di Israel.Kurma tersebut ditanam di kawasan yg luas di bahagian timur Israel bersempadan dengan Palestin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan